Zbiór witamin i minerałów

Przetworzona żywność jest zazwyczaj obciążona masą sztucznych dodatków, cukru i soli. Ponadto przetwarzanie zwykle usuwa z tego wiele witamin i minerałów niezbędnych dla zdrowi. Dlatego lepiej unikać białego makaronu i zamiast tego lepiej wybierz makaron brązowy, makaron pełnoziarnisty czy bezglutenowy makaron. Lepiej unikać białej mąki i chleba a zamiast tego wybierz: ciasteczka owsiane, ciastka ryżowe, pumpernikiel. Lepiej będzie gdy będziesz unikać białego ryżu, ale zamiast tego postaw na brązowy ryż, proso, kuskus czy owies. Łakocie, ciastka, herbatniki? Unikaj ich i zamiast tego wybierz owoce naturalne lub suszone. Wszystkie przetworzone posiłki to coś czego należy unikać. Zamiast tego lepiej jest gotować posiłki ze świeżych, naturalnych składników. Jeśli chodzi o nabiał to, to jedzenie ma pozytywny udział w utracie wagi. Ponadto nabiał pomaga w usuwaniu tłuszczu z przewodu pokarmowego. Jednak produkty mleczne są również bogate w tłuszcz – dlatego kluczowe jest, aby wybierać produkty mleczne o niskiej zawartości tłuszczu. Dobry wybór to odtłuszczone mleko, niskotłuszczowy ser, jogurt naturalny, ser sojowy i tofu. Uważaj również na wysoki poziom cukru w ??jogurtach. Mięso i ryby? Wiadomo , że wysokie spożycie czerwonego mięsa jest związane z różnymi chorobami i ma to dużo wysokiej zawartości kęsy tłuszczów nasyconych. Dlatego ważne jest, aby ograniczyć spożycie czerwonego mięsa. Jednak świeże ryby zawierają wysoki poziom niezbędnych kwasów tłuszczowych, które chronią przed wieloma chorobami, w tym chorobami serca.