Organizm będzie dużo zdrowszy

Możesz przygotować tanie, niskokaloryczne posiłki , jeśli chcesz być zdrowa i szczupła . Nie ma też potrzeby, aby przygotować i gotować dodatkowy posiłek dla jednego, możesz dołączyć do rodziny robiąc taki sam posiłek, ale reszcie dodając tylko trochę więcej kalorii. Nie ma potrzeby stosowania diety która jest różna lub droższa niż to co dajesz do jedzenia swojej rodzinie. Jedz te same posiłki, ale unikaj zbyt wielu węglowodanów i tłustych potraw. Jeśli włączysz do codziennej diety takie podejście to Twoja waga będzie łatwiejsza do utrzymania, a organizm będzie dużo zdrowszy. Jeśli chodzi o mięso- wybierz chude mięso- filet, steki z cielęciny, wieprzowina i jagnięcina. Podczas pieczenia mięsa radzę przyciąć widoczny tłuszcz z mięsa i zrobić miejsce na półce w naczyniu do pieczenia na kilka centymetrów wody. Dla dodatkowego smaku dodaj zioła i wino z wodą. Alkohol jest nieszkodliwy, gdy używa się go do potraw w kuchni. Ser? Wybór odmiany niskotłuszczowej tj. sery, twaróg lub inne o obniżonej zawartości tłuszczu lub o niskiej zawartości tłuszczu mleko to będzie dobry wybór. Nie próbuj ich tylko raz , ponieważ może to trochę potrwać aż będziesz w stanie się do tego dostosować. Spróbuj niskotłuszczowego jogurtu- ledwie można dostrzec różnicę w smaku. Oliwa z oliwek, olej słonecznikowy, olej szafranowy, olej rzepakowy i olej z nasion winogron to są dobre oleje roślinne do wyboru. Wybierz pełnoziarnisty chleb, makarony, mąki brązowe a nie białe, a jeśli płatki śniadaniowe to powinny być bogate w błonnik. No i oczywiście życzę smacznego!