Łącz ze sobą składniki odżywcze

Kiedy myślisz o tym, co zjeść z masłem orzechowym co przychodzi ci do głowy? Pyszny chleb! Niektóre pary żywności również są nie tylko smaczne, ale także są znane jako zdrowe kombinacje żywności. Niektóre produkty mają jeden składnik odżywczy, ale połączenie tych pokarmów sprawia, że zestawienia te zawierają liczne składniki odżywcze. To będzie produkować prozdrowotne korzyści. Każdy z tych pokarmów ma określone składniki żywności, które pomagają organizmowi czerpać z jedzenia jeszcze więcej niż można by było pomyśleć. Jest to na przykład para taka jak szpinak i pomarańcze. Jeśli obawiasz się o swoje spożycie żelaza jest to idealne zdrowe połączenie jedzenia dla ciebie. Witamina C pomaga organizmowi w absorpcji żelaza- to dzieje się bardziej efektywnie. Połączenie pokarmów bogatych w witaminę C np. pomarańczy z pokarmami zawierającymi żelazo np. szpinakiem może poprawić poziom żelaza we krwi. Łatwy sposób na połączenie owoców i warzyw znajdziesz poprzez sałatki – one są proste w przygotowaniu i pożywne! Jogurt i płatki owsiane to kolejne super połączenie. Śniadanie jest uważane za najważniejszy posiłek w ciągu dnia, aby zrobić swojemu ciału przysługę i postawić na błyskawiczne uruchomienie układu pokarmowego rano połącz te przykłady żywności. Jedzenie tego razem dostarczy organizmowi prebiotyków i probiotyków – prebiotyki są paliwem dla zdrowych bakterii w jelitach a probiotyki to rzeczywiste bakterie. Oczywiście wszystkie te potrawy są zdrowe , gdy są spożywane w spokoju. Wypróbuj je, aby zobaczyć, co smakuje ci najlepiej!