Jedzenie i różne rodzaje węglowodanów

To słynne powiedzenie, że jesteśmy tym, co jemy ma w sobie wiele prawdy. Trzeba powiedzieć, że w momencie gdy staramy się zaspokoić nasz głód i kubki smakowe powinniśmy również być ostrożnymi co do naszego zdrowia, gdy wybieramy to, co jemy. Indeks glikemiczny jest jednym z podstawowych wskaźników, które powinny być rozpatrywane przez nas, kiedy staramy się wybrać elementy na posiłki w naszym codziennym życiu. Mierzy on poziom cukru we krwi, który zwiększa się w organizmie po spożyciu różnych produktów spożywczych, które zawierają różne rodzaje węglowodanów. I każdy artykuł spożywczy zawiera węglowodany, które miałyby określoną ocenę indeksu glikemicznego i zdrowszym wyborem byłby spożywać zdrowe elementy takie jak przekąski, które mają niższy indeks glikemiczny. A to byłoby lepsze dla nas bez względu na to, czy dana osoba cierpi na cukrzycę lub czy po prostu chce się być ostrożniejszym w jedzeniu. Należy pamiętać, że w każdym przypadku zapobieganie jest znacznie mądrzejszym rozwiązaniem niż leczenie. Jest to ważne dla wszystkich konsumentów, aby mieć pojęcie o poziomie indeksu glikemicznego. Większość owoców i warzyw ma mniejszy poziom w tej kategorii wraz z przykładem roślin strączkowych, ziarnem, orzechami i kilkoma odmianami fasoli. Każdy artykuł spożywczy , który zawiera średni poziom obejmuje produkty z pszenicy, winogrona, rodzynki, pumpernikiel , sok żurawinowy i lody. Wreszcie powinniśmy starać się uniknąć lub przynajmniej zmniejszyć konsumpcje produktu żywnościowego takiego jak białe pieczywo, płatki kukurydziane, płatki śniadaniowe, białe ziemniaki.